Saturday, 28 November 2015

Rahsia Awet Muda



PENJIMATAN BERGANDA UNTUK TAMPIL AWET MUDA.

Kini,Ianya lebih mudah tanpa menghabiskan ribuan ringgit di spa semata2 untuk menjaga keanjalan kulit wajah.

Hanya 3 sapuan mudah setiap hari,Di nadi2.

Anda bakal melihat perubahan LUAR BIASA MENAKJUBKAN PADA KULIT WAJAH ANDA MALAH SELURUH TUBUH BADAN JUGA.

FUNGSI utamanya menstabilkan Hormon di dalam tubuh badan dan mengaktifkan kembali sel2 kolagen yang tidak aktif untuk kembali aktif berkerja membina sel2 baru dalam tubuh badan anda..

Maka jaringan kolagen menjadi lebih kukuh dan Pastilah ANDA BOLEH TAMPIL AWET MUDA TAK DI TELAN USIA.

Inilah Kehebatan produk ini.Nyata tak mampu di sangkal lagi.Ribuan Testimoni telah di keluarkan oleh para pengguna kami dengan Rela Hati.

99.9%Berkesan kepada pengguna.

Anda ingin TAMPIL AWET MUDA dengan mudah dan penjimatan berganda??

Jom dapatkan khidmat rundingan terbaik dari cik kai.

Boleh whatsapp cik kai 0162534303.

Monday, 26 October 2015

INGINKAN WAJAH AWET MUDA



PENGGUNAAN PRODUK HANYA SAPU DI NADI2 UTAMA WANITA. 

Benarkah? Ya...Ianya akan meresap melalui saluran pembuluh darah anda..dan merawat secara maksima seterusnya membangunkan kembali sel2 kolagen yg tidak aktif untuk kembali berkerja. 

TAK SESUKAR MANA UNTUK KONSISTEN KERANA HASILNYA WOW!!!

Salah satunya Kulit WAJAH bertambah AWET MUDA, ini bukan auta tapi FAKTA.

Jika anda konsisten dan ikut apa yang cik kai sarankan insyaallah anda pasti gembira dengan hasilnya. Ini antara testimoni yang pasti membuat anda teruja. 

Mereka konsisten menggunakan krim Wdec ini, ada yang menggunakan sehingga 4 botol baru nampak hasilnya.

Antaranya 

  • Kulit bertambah tegang
  • Kedut berkurangan
  • Jeragat dapat diatasi
  • Kulit jadi cerah dari hujung rambut sehingga kehujung kaki
  • Kulit bertambah halus
  • Dagu semakin runcing
  • Parut jerawat hilang
  • Hidung jadi mancung
  • Pipi tembam hilang
  • Bibir semakin pink


Sebenarnya banyak lagi kelebihan Krim hormon ini, jom whatsapp cik Kai 0162534303 kongsikan apa masalah anda insyaallah cik kai akan bantu.

https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.



















Sunday, 25 October 2015

Testimoni Women Desiree Essential Cream

SALAM SELAMAT PAGI

Hye salam ceria,
Semoga semua wd lovers konsisten menggunakan krim ini seperti yg di beritahu kalau nak jadi cantik macam testimoni-testimoni yang telah kami keluarkan.

Jangan lupa juga minum air secukupnya.Kerana air amat penting untuk membantu proses pengeluaran toksin berlebihan dalam badan dengan cepat melalui pekumuhan dan perpeluhan.

Nak cantik Nak lawa macam testimoni lain,gunalah Women Desiree Essential Cream.Ternyata transformasi luar biasa bakal berlaku tak lama sahaja lagi.

JANGAN SAMPAI ADA YG TAK KENAL ANDA..SUDAH LAH (**,)V

Whatsapp cik kai 0162534303.

STOKIS KL WOMEN DESIREE

Thursday, 22 October 2015

RAHSIA TRANSFORMASI WANITA

KRIM HORMON TERBAIK WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM




  • PRODUK BUMIPUTERA
  • LULUS KKM/GMP PRODUCT
  • RIBUAN TESTIMONI TELAH DI KELUARKAN.
  • 80% PENGGUNA REPEAT ORDER
  • 99.9%MENGAKUI KEBERKESANANNYA
  • LEBIH 100K UNIT TELAH TERJUAL


Inilah Jawapan kepada ANDA, YANG INGIN MEREALISASIKAN IMPIAN UNTUK TAMPIL AWET MUDA TIDAK DI MAMAH USIA.

Harga yang sangat mampu milik!Setanding dengan rawatan mahal di SPA.

Ramai pengguna telah memberi tindak balas positif malah mereka menjadikan produk ini adalah produk yang WAJIB ADA DI DALAM Handbag mereka.

KELEBIHAN KRIM WDEC KHAS UNTUK


  • MERAWAT KULIT WAJAH
  • MENGENCANGKAN OTOT PAYUDARA&PINGGUL
  • MENGEMBALIKAN BERAT BADAN IDEAL
  • MENINGKATKAN NAFSU SEKSUAL
  • MENSTABILKAN HORMON 
  • MENCERAHKAN KULIT SELURUH TUBUH BADAN.


WOWW BENARKAH???

Ya,itulah kelebihan produk ini.Walaupon ianya kecil tapi mampu memberi 1001 kepuasan kepada anda yang bergelar WANITA.


  • Bukan SKINCARE
  • Bukan INJECTION
  • Bukan SUMPLEMENT


Tapi Krim Terapi Hormon WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM khas untuk menstabilkan hormon anda yang tidak stabil,mencuci saluran darah,merawat dan membina sel2 kolagen untuk kembali aktif,menyahtoksin yang berada dalam tubuh badan anda.

AKHIRNYA SETELAH PROSES RAWATAN SELESAI 

ANDA BOLEH LIHAT PERUBAHAN TRANSFORMASI DIRI ANDA.

Ianya SANGAT KETARA! BUKAN JANJI TAPI PASTI!

JAMINAN KAMI SEKUAT GENGGAMAN!!!

Inilah Rahsia untuk TAMPIL JELITA YANG KAMI TELAH BONGKARKAN KHAS BUAT ANDA.Hanya membuat sapuan mudah di nadi2 sahaja secara konsisten setiap hari.

Berminat untuk beri peluang kepada diri anda,MENTRANSFORMASIKAN DIRI??

Berminat Sahut cabaran kami UNTUK TAMPIL JELITA DAN AWET MUDA?

JOM WHATSAPP CIK KAI SEGERA!!

Kami di sini sedia membantu anda yang benar2 ingin mendapatkan khidmat rundingan kecantikan dari pihak kami.

Jom Tampil AWET MUDA!

Boleh lihat Testimoni Pengguna Kami di ruangan Komen di bawah



Berminat WHATSAPP CIK KAI 0162534303.                    

https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

RAHSIA PENJAGAAN INTIM WANITA

Produk Penjagaan Intim Wanita , Women Desiree V Hygiene




  • LULUS KKM/GMP PRODUCT
  • KELUARAN BUMIPUTERA
  • PH BALANCE/100ML
  • PENGGUNAAN 3-4BULAN
  • STRUKTUR LIKAT DAN BAU YG SEGAR
  • Sesuai untuk semua peringkat usia WANITA DAN IBU HAMIL


Di formulasi dari TIGA Ekstrak Herba semulajadi yang terkenal den gan sifat-sifat mereka khas untuk penjagaan kesihatan intim wanita,menghilangkan bau yang tidak menyenangkan&pembersihan yang menyegarkan, Membantu mencerahkan kawasan intim. Membantu mengekalkan keseimbangan mikrob dalam faraj dan keasidan semulajadi wangian ringan & lembut untuk kegunaan biasa

KANDUNGAN BAHAN :-

1. MANJAKANI

Ekstrak yang tinggi dalam sifat-sifat astringen - menggalakkan mengetatkan kawasan sekitar kawasan intim

Bertindak juga sebagai agen perapi kulit

Ramuan aktif: tannin - yang bertindak juga sebagai ejen pembersihan semula jadi

2. KACIP FATIMAH

Sumber kuat fitoestrogen dan ekstrak telah dilaporkan memaparkan aktiviti estrogenik

Bertindak sebagai antioksida

3. SIREH

Membantu memberi perlindungan kepada kawasan intim

tinggi dalam anti-oksida, meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh penumbuhan yg terlalu cepat dengan flora kawasan intim

Fokus membantu wanita yang mengalami masalah


  • MISS V BERBAU
  • KEPUTIHAN 
  • GATAL2 DAN RUAM
  • MUDAH BERPELUH DAN MELECET
  • MISS V LONGGAR/TIDAK ANJAL
  •  V TONA GELAP/LEBAM 


Jom jaga dan belai,Aset kewanitaan YANG PALING BERHARGA mulai hari ini.

Berminat??

Whatsapp cik kai segera 0162534303.

https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

KEISTIMEMEWAAN KRIM HORMON WOMEN DESIREE


APA KAITAN LETAK DI NADI DAN SENDI-SENDI BOLEH CANTIK??

Inilah keistimewaan krim terapi hormon Women Desire Essential Cream.
Belum sapu..Cuma BAU jer pun dah rasa FRESH sangat..Semacam ada aura luar biasa yg meresap ke dalam tubuh badan.

Krim ini menyerap melalui pembuluh darah anda..Dan mengalir ke seluruh tubuh badan dengan cepat...Bertindak untuk cuci darah kotor dan toksin2 berlebihan di dalam tubuh badan.

Sebab tu kalau saluran darah banyak tersumbat jadi mcm2 penyakit.

Jadi nak cuci saluran tu..jom cuba WDEC pasti berbaloi.
Pasti perjalanan darah anda lebih lancar.Bila dalam badan semua dah ok..Dah bersih..Dah cantik, tiada tersumbat apa, tunggu sahaja hasilnya....

Anda bakal berpuas hati dengan produk ini. Malah ramai juga perasan akan perubahan yg berlaku pada diri anda. Perubahan demi perubahan dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki.

Jom cantik dan sihat luaran dan dalaman.



CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

WOMEN DESIREE V HYGIENE

Women Desiree V Hygiene







PH BALANCE /100ml (3-4bulan Penggunaan)
Gabungan 3 bahan terbaik EKSTRAK SIREH,MANJAKANI DAN KACIP FATIMAH 


  • Di formulasi dari Ekstrak Herba semulajadi yang terkenal debgan sifat-sifat mereka khas untuk penjagaan kesihatan intim wanita,menghilangkan bau yang tidak menyenangkan&pembersihan yang menyegarkan
  • membantu mencerahkan kawasan intim.
  • Membantu mengekalkan keseimbangan mikrob dalam faraj dan keasidan semulajadi
  • wangian ringan & lembut untuk kegunaan biasa


1. MANJAKANI
Ekstrak yang tinggi dalam sifat-sifat astringen - menggalakkan mengetatkan kawasan sekitar kawasan intim
Bertindak juga sebagai agen perapi kulit
Ramuan aktif: tannin - yang bertindak juga sebagai ejen pembersihan semula jadi

2. KACIP FATIMAH
Sumber kuat fitoestrogen dan ekstrak telah dilaporkan memaparkan aktiviti estrogenik
Bertindak sebagai antioksida

3. SIREH
Membantu memberi perlindungan kepada kawasan intim
tinggi dalam anti-oksida, meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh penumbuhan yg terlalu cepat dengan flora kawasan intim

Sesuai untuk semua peringkat usia wanita.Terutama yang ada mengalami masalah seperti di bawah.

  • Keputihan
  • Miss V kendur dan longgar
  • Gatal2 dan ruam
  • Cepat berpeluh dan melecet
  • Ibu mengandung yang mengalami pengeluaran cairan berlebihan.
https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

KHASIAT KUNYIT

KHASIAT KUNYIT




1. Kunyit membantu menyembuhkan luka lebih cepat, sebagai antiseptik alami.

2. Kunyit kurangkan kemungkinan terkena kanser karana punya sifat anti-kanser.

3. Kunyit memberikan kontribusi dalam pertumbuhan sel dan meremajakan sel. Dengan cara ini, Anda dapat memperlambat proses penuaan.

4. Dapat mendetoksifikasi racun berbahaya dan bahan kimia dari tubuh Anda.

5. Rheumatoid dapat disembuhkan dengan kunyit karena mengandung anti-inflamasi.

6. Kunyit dapat memainkan perannan penting dalam mencegah leukemia.

7. Memasukkan kunyit dalam diet harian anda dapat membantu meningkatkan ketahanan sakit tubuh Anda. Selain itu juga menjaga Anda aman dari berbagai penyakit.

8. Jika anda ingin menurunkan berat badan, ianya dapat
meningkatkan metabolisme dalam tubuh anda, membantu anda mengelola berat badan Anda secara efektif.

9. Kunyit dapat menyembuhkan pigmentasi yang disebabkan oleh sinaran matahari.

10. Mencegah proses penuaan kerana mempunya sifat antioksidan.

11. Sebagai salah satu komponen yang membantu melembapkan kulit dan mengurangi kekeringan.

12. Menyembuhkan memar dan mencerahkan luka bekas terbakar.

13. Membersihkan kulit wajah, membuat kulit anda bersinar, dan warna kulit cerah.

14. Membantu melawan gangguan kulit, seperti eksim, psoriasis, dan ruam merah, juga membantu meringankan stretch mark atau selulit.

Wednesday, 21 October 2015

NO KKM PRODUK WOMEN DESIREE

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM



WOMEN DESIREE V HYGIENE


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
WHATSAPP 0162534303
Pengedar diperlukan.

FUNGSI WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM

Buat semua Pengguna Women Desire Essential Cream,

Jom kita belajar dan faham apa fungsi produk WDEC ini yg sebenar.



FUNGSI KRIM HORMON WDEC


  1. Menstabilkan hormon wanita
  2. membuang toksin
  3. melancarkan perjalanan darah
  4. menstabilkan metabolisma
  5. mengaktifkan sel2 kolagen yang berkurang sambil membina sel2 baru di dalam badan anda.


Ada yg masih tak faham lagi dengan huraian di atas????

1.MENSTABILKAN HORMON WANITA.

Bermaksud boleh menstabilkan hormon yg terlebih atau terkurang yang boleh mengakibatkan pelbagai penyakit yg berkaitan dengan hormon.Contoh Thyroid,endo,pcos,cyst,fibroid,sengugut dan period tidak teratur yg boleh menganggu kualiti kehidupan anda sendiri.

Contoh antara gangguan hormon?????

* kenaikan berat badan yg mendadak
*Selalu murung,stress dan marah2
* dll (boleh cari dalam google-banyakkan mencari info mengenai masalah hormon supaya anda semua boleh faham apa fungsi produk ini yg sebenar)

2- MEMBUANG TOKSIN

Toksin dalam badan kita ni di pengaruhi oleh pemakanan dan persekitaran.Proses pembuangan toksin berlaku boleh dari segi perkumuhan dan perpeluhan melalui liang roma kulit.

Jadi kena banyakkan minum air dan perbanyakkan pemakanan berunsurkan fiber untuk mempercepatkan proses pembuangan toksin berlaku melalui.proses perkumuhan

Jadi apa tindak balas yg berlaku jika dalam proses pembuangan toksin di dalam tubuh badan,jika tidak melalui proses perkumuhan yang baik?????

*Gatal2 kulit kerana toksin mulai keluar melalui liang roma di tubuh badan anda.

Tanda toksin dalam badan tinggi juga,anda cepat berasa penat,pening kepala dan mengantuk lebih dari kebiasaan anda.

Ini adalah tindak balas normal yg berlaku pada tubuh badan yg sedang mengalami proses rawatan pembuangan toksin dari tubuh badan.

Nak tahu lebih lanjut lagi boleh google untuk pengetahuan anda.

3.MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

Krim ini bertindak melalui saluran darah anda..memasuki saluran darah dengan bertindak untuk merawat saluran2 darah anda yang berkemungkinan ada saluran yg tersumbat dek darah2 beku,kolestrol(lemak) yang menghalang saluran darah anda mengepam darah dengan baik.

Jadi normal lah kalau rasa sakit badan amat sangat di bahagian tertentu.Sudah tentulah ada saluran darah anda yg bermasalah yg sedang WDEC ini cuba untuk rawat.Supaya pengaliran darah berjalan dengan lancar di seluruh tubuh badan.

SEBAB ITULAH,Bagi pengguna yg sudah pon melalui proses rawatan WDEC wajah mereka tampil lebih berseri2,pinkish..segar dan awetmuda.Sebab kita punya peredaran darah dah pon lancar.

Jadi nak buat apa masa proses ini sedang di jalankan??? BANYAKKAN BEREHAT...NAK CANTIK NAK SIHAT KENA BERSABAR.

Dalam tubuh badan sendiri yg bermasalah..jadi salahkan diri sendiri..jangan cari salah krim plak.Sebab diri sendiri yg siap sedia untuk di rawat.JADI BERTAHAN LAHH..

Melainkan badan anda memang tiada masalah...besok pon boleh CANTIK!

4- MENSTABILKAN METABOLISMA BADAN

Yang kena faham yer sayang2 sekalian yang nak cantik jelita...Krim ni bukan krim kuruskan badan..Yang mana overweight akibat metabolisma badan yg rendah..dia akan stabilkan smpi ke paras normal supaya...berat banda anda kembali ideal.

Jadi yang dah selimm melimmsss takut terlebih kurus pon tak perlu risau.Sebab WDEC ni bukan ubat kurus.Tak mustahil yang terlampau kurus pon boleh naik berat badan.sebab nya dia menstabilkan kembali metabolisma badan yg terlebih pantas tu ke paras yg normal..Jadi enjoy ur meal..jangannn bila tak selera makan pon layann kan jugak.Pastu tanya hakakkkk...kenapa makin kurus????Tanya diri sendiri tau..Kenapa makin gemuk??? Pon tanya diri sendiri hihihi.

Makan macam biasa ikut waktu.Sebab kita bukan ubat kurus...ataupon ubat gemuk.

E. MENGAKTIFKAN KEMBALI SEL-SEL KOLAGEN

WDEC ni memang ada bahan khas untuk mencantikkan kulit, mencerahkan kulit di samping mempercepatkan proses penyembuhan luka.

Jadi penyakit2 yang berkaitan hormon sahaja yg boleh kita beri jaminan keberkesanan..Yang penyakit2 kronik boleh guna tapi pastikan banyak minum air dan jangan bising kalau banyak side effect yg anda terpaksa tanggung semasa proses rawatan.

Inilah advance Formulation yang di keluarkan dari pihak kami untuk pengguna2 kami yang ingin membantu diri sendiri untuk kekal aktif bertenaga..sihat dan cantik.

SIAPA KATA NAK CANTIK TU MUDAH..NAK SIHAT PON PERLU MENCEGAH..PERLU JAGA PEMAKANAN DAN SEBAGAINYA.

Yang tak sanggup hadapi apa2 kumpul je penyakit tu bawa sampai lah ke bila2.Yang tak sanggup..yang nak rawat diri..bertabahlah semasa proses healing crisis sedang berlaku.

NAK CANTIK KER TIDAK??
NAK SIHAT KER TIDAK??

Jadi Sabar dan terus Konsisten dalam menggunakan produk rawatan KECANTIKAN DAN KESIHATAN INI. Berminat boleh whatsapp Cik Kai 0162534303.

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

KELEBIHAN WDEC ADVANCE FORMULA



Ramai yg tertanya2 Apakah KELEBIHAN WD ADVANCE FORMULA ?

Fungsinya sama yg sblm ni.. Cuma kelebihan yg WOMEN DESIREE nie adalah :


  • IBU HAMIL BOLEH GUNA
  • PESAKIT CYST BOLEH GUNA
  • PESAKIT FIBROID BOLEH GUNA
  • PESAKIT KANSER BOLEH GUNA
  • SEMUA JENIS PENYAKIT BOLEH GUNA
  • KESAN SEAWAL SEMINIT (INSTANT LIFTING &FIRMING)


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
CIRI-CIRI WOMEN DESIREE (WDEC) :
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
🎀Sejenis kerim hormon
🎀BUKAN SKINCARE, BUKAN SUPPLEMENT, BUKAN PIL
🎀Color : White
🎀Testur : Likat dan tak tumpah
🎀Perkilangan Bertaraf GMP
🎀LULUS KKM
🎀Keluaran BUMIPUTERA
🎀Buatan MALAYSIA
🎀Selamat utk ibu menyusu
🎀Selamat utk ibu mengandung
🎀Pesakit kanser selamat digunakan
🎀15gm (Utk kegunaan 3-5 MINGGU)
🎀Kesan seawal seminit (Instant Lifting& instant Firming)

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
WDEC MENGATASI MASALAH
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
✅Masalah hormon wanita
✅Masalah n@sfu dingin wanita utk b3rsam@
✅Masalah Keguguran Rambut
✅Masalah Migraine
✅Masalah Resdung
✅Masalah Insomnia
✅Masalah rabun mata
✅Masalah Bibir gelap/ hitam/ leb@m
✅Masalah pipi pau dan utk dptkan Vie-Sh@pie wajah
✅Wajah gelap dan nak cerahkan wajah sekata satu b@d@n
✅Masalah Eyebag
✅Masalah Jeragat
✅Masalah Jerawat
✅Masalah Kulit kusam dan tona kulit tidak sekata
✅Utk mancungkan hidung
✅Utk mng@nja@lkan/ besarkan @set p@yud@ra/ firming/ lifting
✅Masalah kegemukan/ merampingkan pinggang/ Kempiskan perut/ utk dapatkan bo.di sh@pie/ kecikkan peha dan lengan
✅Masalah underweight
✅Masalah overweight
✅Masalah pembuangan tak lawas
✅Masalah stretchm@rk di perut
✅Mem@nt@pk@n ping..gul
✅Mer@p@tk@n otot miz-Vie
✅Menghilangkan selulit
✅Mengatasi masalah dingin s3k-s
✅Mengatasi Tumit kaki pecah
✅Mengatasi masalah kuku rapuh
✅Mengatasi Masalah lesu/ tak bermaya/ badan lemau/ stress/ selalu mengantuk
✅Menghilangkan segala parut2 di muka dan badan
✅Mengecilkan pori2 muka
✅Masalah kulit muka kasar
✅Kesuburan dan sbg ikhtiar utk mendapatkan zuriat
✅Menstabilkan period
✅Masalah lenguh2 badan/ sakit lutut, betis/ pinggang/ belakang/ sakit2 otot dan sebagainya
✅Memperbanyakkan air susu bagi ibu yg menyusu
✅Masalah Qputih@n
✅Masalah period
✅Masalah s3nggungut
✅Masalah kulit allergik/ eczema/ penyakit kulit lain
✅Utk menghilangkan semua parut di muka dan badan/ parut jerawat/ parut chikenpop
✅Utk dapatkan kulit halus, gebu dan putih sekata satu badan
✅Masalah kencing manis
✅Masalah tiroid
✅Masalah gastrik
✅Masalah angin dlm badan/ medu
✅Luka2 dan parut2 eksiden
✅Pelbagai masalah lain lagi (1001 in 1)
✅ Kanser boleh guna

Berminat whatsapp cik kai 0162534303.


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Tuesday, 20 October 2015

PUNCA BERAT BADAN NAIK

TAHUKAH ANDA GANGGUAN HORMON JUGA SALAH SATU PENYEBAB KENAIKAN BERAT BADAN??



Bila hormon tidak stabil,Kita mudah marah-marah,stress,murung dan jadi Kuat makan dan lain-lain.

SEBAB itu lah krim terapi hormon WDEC ini mampu menstabilkan kembali berat badan anda kepada berat badan yg ideal dengan cara


  • Membuang Toksin melalui proses perkumuhan
  • Mengurangkan tahap kolestrol dalam tubuh badan
  • Menstabilkan kembali perjalanan darah melalui salur darah anda
  • Meningkatkan tahap metabolisma badan


MAKA,LOGIKLAH DENGAN HANYA MENGGUNAKAN SAPUAN MUDAH DI NADI2
ANDA MAMPU MENDAPATKAN BERAT BADAN YG IDEAL ANDA KEMBALI.

Kat bawah ni Cik Kai kongsikan Testimoni dari customer yang menggunakan Krim Hormon Wdec secara konsisten.






Berminat untuk tahu lebih lanjut boleh whatsapp Cik Kai 0162534303.


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Kaedah Meruang

Rawatan Meruang?? TAHUKAH ANDA jika dalam tak cuci dengan betul tidak sah solat kita bagi yang beragama islam.

Pencuci Wanita Vh sesuai digunakan untuk meruang kerana kandungannya ekstrak SIREH, MANJAKANI dan KACIP FATIMAH (ph balance).



FUNGSI V HYGIENE

-memperbaiki Peredarah darah
-membersih,Menyegar,Merawat dan Menghalang Jangkitan Bakteria
-menghilangkan Kegatalan/ruam faraj
-mencegah&Merawat keputihan
-mengetatkan faraj,Mengembalikan ketegangan&menguatkan otot faraj
-mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin.
-Menghilangkan bau yang tidak 
menyenangkan.

Kaedah meruang ini dilakukan setiap kali berhadas besar. Samada selepas haid, kedatangan nifas atau selepas bersenggama dengan suami.

Bidan2 terdahulu sangat menitikberatkan kemantapan dan kebersihan faraj setiap kali habis tempoh berpantang kerana:

1. Mengelakkan keluarnya bau bangkai dari faraj akibat kotoran darah nifas yg tertinggal.
2. Mencegah dari keputihan
3. Salah satu usaha mencegah dari penyakit kelamin kerana jangkitan atau penyakit puan seperti cyst, fibroid, polip mahupun kanser pangkal rahim.
4. Memantapkan tiang seri kenikmatan suami isteri.

Kesihatan rahim dapat dipelihara jika kebersihan dijaga rapi.

POSISI MERUANG


1. Duduk di atas toilet bowl
2. Mencangkung dengan 1 lutut ke bawah
3. Berdiri dengan 1 kaki di angkat atas toilet bowl

CARA MERUANG.
1. Bersihkan jari dengan Pencuci Women Desiree V Hygience
2. Masukkan jari sedalam mungkin (sehingga ruas ke 3 jari-lihat gambar) sambil rilekkan paha
, perut dan bahagian ari2. Jika anak dara...memadai jika masukkan jari sehingga ruas pertama shj.
3. Korek dicelah2 dinding dalam faraj. Kalian akan rasa bahagian menggerutu. Pusing dan korek keluar segala lendir, keputihan, lebihan darah atau sisa mani.

Melalui proses ini...anda akan dapat merasa "kemantapan" tiang seri. Jika bahagian dinding dalam terasa keras menggerutu seperti gigi...maka ia bermaksud faraj anda sangat2 memuaskan hati suami. Jika faraj anda terasa longgar, tiada gigi dan berlecak....maksudnya faraj anda tidak rapi.

Kita boleh masukkan sekali pencuci vh ketika meruang di dalam faraj. 

Selepas dikorek bersama pencuci vh,bilas sehingga bersih.

Ini juga merupakan cara2 untuk berhadas besar bagi wanita. Jika ada lagi darah selepas diruang farajnya beberapa kali... wanita itu tidak wajib solat.

Dan bagi yg nak jaga extra dalaman faraj...lepas dah meruang...bilas dan lap kering.

Lakukan setiap pagi dan malam sebelum tidur.

Selamat mencuba!

Jika berminat untuk dapatkan Pencuci wanita Women Desiree V Hygience boleh whatsapp cik kai 0162534303.


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Monday, 19 October 2015

MASALAH GANGGUAN HORMON


Bagaimana hari anda hari ni??Adakah anda mengalami simptom2 seperti di bawah

Lesu dan Tidak Bermaya
Stress 
Tiada Mood
Nafsu S3ks Berkurangan
Berat badan naik mendadak

Tahukah anda,Anda mungkin mengalami MASALAH GANGGUAN HORMON yang bakal mengganggu KUALITI KEHIDUPAN ANDA.

AKIBATNYA:

  • ANDA SERING BERFIKIRAN NEGATIF
  • ANDA SERING KEMURUNGAN
  • ORANG TERSAYANG MENJAUHKAN DIRI
  • BAKAL MENDAPAT PENYAKIT2 MERBAHAYA SEPERTI HYPERTENSION,THYROID,OBESITI DLL

Jadi selamatkan diri anda SEGERA.Terapikan tubuh badan anda denga Krim terapi Hormon terbaik Women Desiree Essential Cream.

Ianya bakal membantu meningkatkan lagi Aura Positif dalam tubuh badan,Kesihatan malah banyak lagi manfaat kecantikan dalaman dan luaran anda SEBAGAI SEORANG WANITA.

Ingin tahu lebih lanjut boleh whatsapp Cik kai 0162534303.




https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Set Kombo Women Desiree



RUGI BESAR TAU!

Jimat banyak ni...kalau Harga Normal

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM RM95
WOMEN DESIREE V HYGIENE RM50

Jumlah untuk dapatkan set ni : RM145

Tapi sekarang Pihak HQ buat promo kombo...supaya akak2 boleh dapatkan produk kami dengan SUPER PENJIMATAN BERGANDA2.

JImat RM25 tau....

SET KOMBO INI BERNILAI RM120 SAHAJA (SM)/ RM125 SS.

Haaaa memang rugiii la...sebab V HYGIENE ni boleh tahan lama...3-4bulan..silap2 5bulan pon tahann tau. Terdiri dari 3 gabungan ekstrak sireh, manjakani dan kacip fatimah memang terbaik.

Semua dah tau kelebihan krim hormon Wdec, krim multifungsi insyaallah dpt merawat semua permasalahan wanita.

Sementara tengah promo HANGATTTT NI baik grab cepat!.

WomenDesiree HQ Hanya yg terbaik untuk wanita.

FREE POS
FREE GIFT
FREE CONSULT

Whatsapp cik kai 0162534303.


https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

MASALAH KEDUTAN HILANG

THE POWER OF WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM [Advance Formulation]

Hanya sapu sahaja krim sedikit di kawasan kedutan, KEDUTAN HILANG SERTA MERTA!!!


Wahhh ajaibnya !!!.Anda Pasti teruja melihat kedutan di wajah anda HILANG DARI WAJAH,KURANG DARI 2 MINIT.

ON THE SPOT
ON THE SPOT
ON THE SPOT

Takde tipu2 tau....real testimoni.Tak caya jumpa kawan2 yg ada masalah kedutan bawah mata yg sgt obvious...boleh sapu dan anda sendiri lihat perubahannya.


  • Produk Ada kelulusan dari pihak KKM
  • 100% Selamat untuk di gunakan
  • 99.9% Keberkesanan
  • Telah terjual lebih dari 100k unit di pasaran


Bukan sahaja untuk kedutan di wajah tau.Tapi Women Desiree Essential Cream mampu merawat masalah dalaman dan luaran anda sebagai seorang wanita.


  • 1 produk untuk Semua Fungsi
  • 1 produk untuk kegunaan seisi keluarga
  • 1 produk yang nyata bukan sekadar cakap tapi betul2 berisi.
Ini antara testimoni TIADA LAGI KEDUTAN SEAWAL 2 MINIT.







Berminat untuk tahu lebih lanjut boleh whatsapp cik kai 0162534303.



https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Sunday, 18 October 2015

Senggugut yang teruk



SERIUSSSSS SERAMMMM KALAU SETIAP BULAN MACAM NI.

Bayangkan nak tidur pon tak lena...dok menonggeng sana sini..mengiring pon tak kena..baring lagi tak kena.Tuhan jer lah tahu siksa menanggung SAKIT SENGUGUT ni..

Ramai juga yang hanya mengambil ubat tahan sakit sahaja..yang mana ianya bukan untuk merawat.Tapi sekadar menahan sakit yang ada pada tika itu.

SENGUGUT NI BERLAKU akibat proses perjalanan darah haid yang tidak lancar.Dan RAMAI MASIH TIDAK TAHU..Ianya adalah PENYAKIT YANG PERLU DI RAWAT.

Ianya boleh mengundang pelbagai penyakit kewanitaan yang mengakibatkan GANGGUAN HORMON PADA TUBUH BADAN ANDA.

Ada juga yg SUKAR HAMIL akibat darah kotor yang terkumpul di saluran rahim.

Dan tak mustahil juga ianya mengakibatkan PENYAKIT CYST,FIBROID,ENDO,PCOS DAN SEBAGAINYA.

Kini kami membawakan anda satu Produk yg mampu MERAWAT DALAMAN WANITA DAN SECARA TAK LANGSUNG, MELENYAPKAN PENYAKIT SENGUGUT ANDA SERTA MERTA.

Berminat untuk dapatkan rawatan???

Mahu Cik Kai bantu...Jom whatsapp 0162534303.



https://www.facebook.com/youcantik
https://www.facebook.com/sureawetmuda

CIK KAI, STOKIS KL WOMEN DESIREE
Pengedar diperlukan.

Saturday, 17 October 2015

PRODUK KECANTIKAN MULTIFUNGSI

ANDA MENCARI PRODUK KECANTIKAN MULTIFUNGSI?


Untuk kegunaan dalaman dan luaran seorang wanita.Yang pasti menjimatkan kos rawatan kecantikan anda.

BERKESAN UNTUK :-

-Mencerahkan , menghaluskan kulit dan merawat segala masalah kulit di seluruh tubuh badan.

-Menghilangkan kedutan di wajah dan eyebag di bawah mata dalam hanya 1minit penggunaan.

-Menstabilkan kitaran haid,hormon& merawat sengugut.

-Membuang toksin,melancarkan perjalanan darah,mengurangkan kolestrol dan mengaktifkan kembali sel2 kolagen yang tidak aktif di dalam tubuh badan anda untuk kembali berkerja

-Membentuk tubuh badan yang ideal,pejal dan montox

-Wajah Kelihatan awet muda 5 tahun dari usia sebenar.

-Hubungan intim anda "Bersa+ma" S.U.A.M.I kembali HANGATTT seperti M.A.L.A.M P.E.R.T.A.M.A

Dan lebih banyak lagi fungsi yang lain dari rambut sehingga ke hujung kuku kaki.


Inilah Revolusi Terkini produk kecantikan yang telah di formulasi oleh pakar yang di iktiraf khas buat anda wanita yang ingin membongkar Rahsia kejelitaan Anda yang sebenar.


  • PRODUK LULUS KKM
  • 100% DI JAMIN BERKESAN
  • DI PROSES DI KILANG BERTARAF GMP
  • TELAH TERJUAL MELEBIHI 100K UNIT DI PASARAN ONLINE


RIBUAN TESTIMONI TELAH DI KELUARKAN DARI PENGGUNA KAMI SENDIRI.

INILAH DIA KRIM TERAPI HORMON WOMEN DESIREE yang dapat mengubah kehidupan anda kepada lebih baik, cantik dan sihat luaran dan dalaman.



WHATSAPP CIK KAI 0162534303 SEGERA UNTUK MENDAPATKAN INFO BERKENAAN PRODUK HEBAT INI.

[WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM]
Krim Terapi Hormon terbaik di Malaysia.


STOKIS KL WOMEN DESIREE

Tuesday, 26 May 2015

10 tanda awal penyakit

Berat badan turun secara tiba-tiba-

Mungkin sesetengah orang akan gembira sekiranya berat badan mereka turun tanpa mereka sendiri usahakan. Namun, pada kenyataannya ia adalah petunjuk terhadap masalah kesihatan. Sekiranya berat badan anda turun sebanyak 10 peratus daripada berat asal secara tiba-tiba pada 6 bulan yang sebelumnya, anda perlu untuk mendapatkan nasihat doktor. Penurunan berat badan secara tiba-tiba mungkin disebabkan oleh beberapa punca antaranya tiroid terlalu aktif (hyperthyroidism), tekanan, penyakit hati, kanser, atau gangguan terhadap tubuh anda untuk menyerap nutrisi.

 

Demam panas-

Ketika anda demam, ia bermakna tubuh anda sedang cuba untuk melawan jangkitan virus atau bakteria jahat. Demam biasa kebiasaannya pada sekitar lebih 38.9 C. Sekiranya demam anda telah melebihi 3 hari, anda perlu pergi berjumpa doktor. Demikian pula sekiranya anda mengalami demam panas melebihi daripada 40 C, anda perlu berjumpa doktor dengan kadar segera. Demam panas berkemungkinan menunjukkan bahawa anda telah menghidap jangkitan kuman pada saluran air kencing, denggi atau sebagainya.

 

Sesak nafas-

Sekiranya sesak nafas berpunca selain daripada hidung tersumbat, ia adalah satu isyarat yang menunjukkan masalah kesihatan. Jika anda menghadapi kesukaran untuk bernafas, termengah-mengah atau tercungap-cungap, anda perlu mendapatkan rawatan kecemasan dengan segera. Berasa sesak nafas ketika anda berbaring juga samaada teruk atau tidak perlu diberi perhatian yang serius. Punca sesak nafas mungkin disebabkan penyakit paru-paru obstruktif kronik, asma, radang paru-paru-paru, penggumpalan darah di paru-paru, atau apa-apa sahaja penyakit yang melibatkan jantung dan paru-paru. Kesukaran untuk bernafas perlu diberikan perhatian yang secukupnya kerana ia boleh menyerang mangsa pada bila-bila masa sahaja.

 

Perubahan ketika membuang air besar-

Ramai yang tertanya-tanya apakah yang dimaksudkan normal ketika membuang air besar. Ianya berbeza-beza mengikut individu dan sekiranya mereka membuang air besar antara 3 kali sehari ke 3 kali seminggu ia masih dianggap normal. Anda perlu mendapatkan nasihat doktor sekiranya mengesan perubahan seperti najis keluar beserta dengan darah, sembelit yang lebih daripada 3 minggu, anda perlu memaksa untuk membuang air besar, najis anda berwarna hitam dan segala perubahan lain. Pada kebiasaannya perubahan yang berlaku mungkin isyarat jangkitan bakteria seperti campylobacter ,salmonella,jangkitan virus atau parasit. Antara penyebab yang lain juga adalah penyakit radang usus atau kanser usus besar.

 

Igauan-

Ianya adalah kebingungan parah yang berlaku secara tiba-tiba dan perubahan yang cepat dalam keadaan mental. Teman dekat atau ahli keluarga adalah orang yang paling awal sekali untuk mengesan pengidap penyakit ini. Antara tanda-tanda penyakit mental ini adalah secara tiba-tiba anda menjadi konfius, kecelaruan(konfius terhadap tempat dan masa), tiba-tiba keperibadian atau perilaku berubah seperti menjadi agresif, tiba-tiba masalah untuk memberikan penumpuanun, atau memori, dan sebagainya. Perubahan perilaku atau pemikiran mungkin berpunca daripada pelbagai masalah antaranya termasuk jangkitan, anemia, gula darah rendah, masalah jiwa atau ubat-ubatan, terutama yang anda baru sahaja mula mengambilnya.

 

Sakit kepala secara tiba-tiba-

Sakit kepala yang biasa pada kebiasaannya tidaklah terlalu serius, tetapi ia akan menjadi serius sekiranya kesakitan yang dialami terlalu sakit sehingga di luar kawalan anda. Anda perlu memberikan perhatian yang lebih sekiranya anda mengalami sakit kepala disertai dengan demam, leher kaku, ruam, kebingungan atau kejang, Sakit kepala berpola baru dari selepas usia 55, dan apa-apa sahaja yang anda rasakan di luar pada kebiasaan. Tanda sakit kepala mungkin menunjukkan bahawa anda mempunyai arteritis temporal, peradangan pembuluh darah di otak, kulit kepala dan mata. Punca lain yang berkemungkinan menyebabkan sakit kepala yang teruk adalah termasuk tumor otak atau aneurisma.

 

 Tiba-tiba badan anda menjadi lemah, penglihatan menjadi pudar, atau menghadapi kesukaran untuk bercakap

Jika anda mempunyai tanda-tanda atau gejala seperti yang dinyatakan untuk beberapa minit, ia adalah peringatan awal tanda-tanda stroke atau serangan iskemik transient (TIA), kadang-kadang disebut sebagai ministroke. Cari rawatan kecemasan perubatan jika anda mengalami kelemahan atau mati rasa pada satu sisi tubuh secara tiba-tiba, keremangan mendadak, kabur atau kehilangan penglihatan, tidak mampu untuk bercakap atau memahami percakapan orang lain, berasa pening, tidak dapat dapat berdiri dengan kukuh atau tiba-tiba jatuh,

sakit kepala yang teramat sangat atau sebagainya.

 

Silauan cahaya-

Sekiranya anda tiba-tiba melihat sebuah lampu berkelip-kelip walaupun pada realitinya tidak, ia mungkin menunjukkan masalah terhadap retina anda. Rawatan segera perlu dilakukan untuk mengelakkan kehilangan penglihatan kekal.

 

Cepat berasa kenyang walaupun makan hanya sedikit-

Ini kadang-kadang merupakan satu perkara normal, tetapi sekiranya masalah ini berlaku selama lebih daripada satu minggu, anda perlu mendapatkan nasihat doktor dengan segera. Ini mungkin disertai dengan tanda  lain seperti mual, muntah-muntah, kembung, demam, dan kehilangan berat badan. Kemungkinan punca kenyang awal termasuk rasa mulas dan masalah terhadap sistem perkumuhan, atau masalah yang lebih serius seperti obstruksi perut,kanser kerongkong atau masalah perut.

 

Sendi membengkak, kemerahan atau berasa panas-

Jika salah satu sendi membengkak atau meradang, mungkin ia sebagai isyarat jangkitan sendi, yang memerlukan rawatan kecemasan. Punca lain mungkin termasuk gout atau beberapa jenis arthritis.

Monday, 25 May 2015

Fibroid tidak kenal usia


Ramai yang menyangka fibroid berisiko kepada golongan wanita berumur sekitar 30 tahun ke atas sahaja, namun sebenarnya ia boleh berlaku kepada setiap wanita yang sudah mencapai umur akil baligh.
Kebanyakan wanita tidak tahu bahawa mereka mempunyai fibroid kerana tidak mengalami gejala atau tanda-tanda penyakit tersebut. Hanya 20 hingga 30 peratus sahaja yang mungkin menunjukkan gejala yang dihadapi bergantung pada saiz, lokasi dan bilangan fibroid.
Pakar Perunding Obsetrik dan Ginekologi Hospital Pantai Kuala Lumpur, Dr. Adilah Ahmat berkata, wanita yang mempunyai fibroid yang merupakan penyakit yang berkaitan dengan rahim, tidak perlu bimbang tentang kehadirannya kecuali jika ia mendatangkan masalah kepada mereka.
Fibroid ialah sel-sel otot rahim yang bergumpal dan bukan sejenis kanser. Hanya kurang satu peratus fibroid boleh bertukar menjadi kanser yang dipanggil Sarkoma.
Lebih 50 peratus wanita mengalaminya, namun daripada mereka tidak tahu pun mereka mempunyai fibroid sehinggalah membuat pemeriksaan berkala dan doktor mengesahkan di dalam rahim mereka terdapat ketulan fibroid," katanya ketika ditemui baru-baru ini.
Begitupun, ia tidak berbahaya bergantung kepada kedudukan dan saiznya. Fibroid boleh berlaku sama ada dalam satu biji yang besar atau beberapa biji yang kecil tetapi dalam bilangan yang banyak.
Beliau menambah, tiada sebab-sebab dan punca-punca tertentu mengapa wanita mempunyai ketulan fibroid di dalam rahim mereka kerana ia sendiri terdiri daripada otot rahim.
Lazimnya, fibroid membesar secara perlahan-lahan dan tanpa simptom.
Lokasi fibroid di dalam rahim sama ada di luar, tengah, dan dalam akan memberi gejala berbeza kepada penghidapnya dan sering mempengaruhi gejala yang dialami oleh seseorang.
Dr.Adilah berkata, terdapat lima jenis fibroid iaitu fibroid sidemucosa, fibroid intramyometrium, fibroid subserosa, fibroid broad ligament, dan fibroid servikal.
Jika fibroid bersaiz kecil, ia akan melekat di dinding rahim sahaja (fibroid subserosa) tetapi jika ia terbonggol ke dalam (fibroid sidemucosa), ia akan mengubah lapisan tempat darah haid yang akan menyebabkan pengeluaran darah haid dalam jumlah yang banyak. 
Fibroid yang besar jika terbonggol ke dalam akan menekan pundi kencing yang akan menyebabkan masalah kencing seperti kerap kali hendak kencing atau sering kali tidak dapat mengawal kencing.
Jika hal ini berterusan, air kencing akan bertakung di dalam pundi kencing dan akan menyebabkan seseorang wanita itu berisiko mendapat jangkitan kuman pada pundi kencing.
Jika membonggol ke belakang pula, ia akan menekan saluran usus di belakang. Ia mungkin akan menyebabkan kesukaran membuang air besar dan sembelit. 
"Apabila ini berlaku, sepatutnya mereka berjumpa doktor dengan segera untuk pemeriksaan dan rawatan selanjutnya," katanya.
Beliau menambah, wanita yang mengalami ketumbuhan fibroid masih boleh mengandung kecuali ia tumbuh di bahagian servik dan sekiranya fibroid itu terlalu besar, ia akan menyebabkan salur fallopio tersumbat sehingga seseorang itu sukar untuk hamil.
Ibu yang mempunyai fibroid di dalam rahim biasanya dinasihatkan bersalin secara pembedahan kerana bayi akan bersaing untuk ruang dengan fibroid.
Bagaimanapun pembedahan membuang fibroid tidak boleh dilakukan semasa proses bersalin. Ia akan menyebabkan risiko pendarahan," katanya.
Dr. Adilah menegaskan, sekiranya didapati ia tumbuh dalam saiz yang kecil pesakit tidak digalakkan untuk membuangnya melalui pembedahan kerana dikhuatiri pada masa akan datang akan wujud lagi ketulan-ketulan yang lain kerana benih yang ada menyebabkan risiko tumbuh memang ada.
Jika ia tidak berbahaya, mengapa mahu melakukan pembedahan berulang kali, Sebenarnya pada fasa menopous, fibroid akan mengecut kerana wanita tidak lagi mengeluarkan hormon estrogen yang menggalakkan pembesaran ketulan fibroid. 
Pembedahan juga agak berisiko kerana akan mengakibatkan pendarahan yang banyak kerana rahim merupakan sumber bekalan darah yang utama," ujarnya.
Ujarnya, biasanya fibroid yang tidak mengganggu pesakit akan dibiarkan saja tetapi saiznya yang semakin membesar dan keras akan menyebabkan pesakit tidak selesa.
Fibroid perlu dirawat sekiranya ia mula menunjukkan tanda-tanda tersebut.
Beliau menambah, doktor akan mengesyorkan ia dibuang sekiranya saiz terlalu besar sehingga menyebabkan perut kembung seperti orang mengandung yang menimbulkan ketidakselesaan.
Pengeluaran darah haid yang begitu banyak sehingga pesakit perlu dimasukkan bekalan darah baharu kerana kekurangan darah, juga digalakkan untuk membuang fibroid.
Katanya, fibroid yang terlalu terbonggol ke dalam sehingga terkeluar ke pintu rahim yang boleh menyebabkan jangkitan kuman, juga perlu dibuang.
Katanya, wanita perlu mengurangkan pengambilan produk berasaskan estrogen seperti susu, kacang soya, ubi keladi dan produk kecantikan yang menggunakan estrogen sebagai bahan utama selain amalan gaya hidup yang sihat.

Sumber : utusan

Sunday, 24 May 2015

Masalah Senggugut



MASALAH SENGUGUT????
PERIOD TIDAK TERATUR????
KEPUTIHAN????
Wahai Anak dara!!!Mak dara!!semua boleh menggunakan krim hormon WDEC ni untuk MERAWAT SENGUGUT,PERIOD TIDAK TERATUR DAN KEPUTIHAN.

Jangan pandang remeh ye, ia perlu dirawat, jika tidak boleh mengundang penyakit contohnya cyst,kanser pangkal rahim.

JADI AWAS!JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DI BELENGGU DENGAN PELBAGAI MASALAH KEWANITAAN ANDA.
Kami sedia membantu

Saturday, 23 May 2015

MASALAH KENTUT FARAJ/VAGINA



MASALAH KENTUT FARAJ/VAGINA

Sejak akhir-akhir ini, saya mendapati ramai kaum ibu yang mengutarakan persoalan tentang Kentut Vagina. 

Kentut Vagina? 
Bagi mereka yang belum pernah mengalaminya, mungkin anda akan memikirkan bahawa perkara ini adalah suatu yang remeh sahaja. Tetapi, bagi wanita (biasanya yang sudah berkahwin dan melahirkan anak), masalah ini pastinya pernah menimpa anda. Hanya ketika ianya berlaku, barulah anda risau dan cuba mencari Cara Mengatasi Masalah Kentut Vagina ini.

Saya suka sekali untuk berkongsi dengan anda di luar sana yang tertanya-tanya apa sebenarnya penyebab dan punca kentut vagina ini serta cara untuk mengatasinya.

Malu sungguh jika ianya berlaku terutamanya apabila suami sedang berada berhampiran anda bukan? Jangan risau, setiap masalah ada penyelesaiannya.

Apakah Sebenarnya Kentut Vagina ini?

Kentut Vagina atau kentut faraj (Vaginal Flatulence) ini merupakan satu keadaan di mana alat kemaluan wanita atau faraj mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut.

Kentut vagina ini selalunya berlaku akibat udara yang terperangkap di dalam faraj. Angin atau udara dalam faraj adalah udara dari sekeliling yang masuk ke dalam faraj. Keadaan ini biasanya berlaku semasa atau sejurus selepas melakukan hubungan kelamin atau seks. Ia juga lazimnya menjadi masalah kepada wanita yang sudah menopaus.

Kentut vagina juga boleh disebabkan otot-otot yang lemah di sekitar vagina yang mampu menyebabkan mudahnya pengaliran keluar masuk udara ketika melakukan apa-apa aktiviti.

Kentut vagina tidak berbau seperti kentut dubur. Tetapi, jika kentut vagina itu berbau, kemungkinan besar berlakunya jangkitan mikroorganisma yang menyebabkan ianya berbau.

Kentut vagina boleh berlaku bila otot-otot kemut sudah hilang keanjalan lagi, masalah peranakan jatuh ataupun disebabkan oleh proses melahirkan yang berulang kali. Biasa dengar kan bila kita dalam tempoh berpantang, mak kita dulu suruh “sengkak” kan. Iaitu untuk angkat peranakan yang dilakukan oleh bidan.

CARA UNTUK MENGATASI MASALAH KENTUT FARAJ/VAGINA

Mengamalkan senaman Kegel. Ia juga dikenali sebagai senaman kemut untuk memperkuatkan otot di sekitar alat sulit.

Sentiasa memastikan alat sulit bersih. Cuci dan bersihkan alat sulit dengan baik dan pastikan ianya tidak selalu lembab.

Amalkan juga pemakaian pantyliner. Menjaga kebersihan alat sulit akan dapat membantu mengelakkan jangkitan mikroorganisma.

Memakai seluar dalam yang tidak terlalu longgar dan masih mampu membenarkan udara keluar masuk.

Gunakan pencuci alat sulit wanita yang sesuai. Disarankan untuk menggunakan air rebusan daun sireh kerana khasiat sireh yang turun temurun terbukti mengatasi masalah kentut vagina.

Tempoh 100 hari selepas bersalin adalah tempoh yang sebaiknya suami isteri melakukan hubungan intim selepas habis berpantang. Suami dan isteri perlu sepakat. Tempoh ini akan membantu mengatasi masalah faraj longgar. 


Bagaimana Krim Hormon WDEC dapat membantu???

SAYANGI RAHIM KITA,
SAPU KRIM TERAPI HORMON (3 POINT PENTING)
Sapuan WAJIB 2x sehari :
1) nadi pergelangan tgn
2) nadi leher (hujung rahang ,bawah telinga)
3) ari-ari (3jari dr bawah pusat)

*arah lawan jam
untuk lebih details ke fb kami RAHSIA AWET MUDA, atau whatsapp cik kai 0162534303.

STOKIS KL WOMEN DESIREE